Kanceláře a sdílené prostory v Holešovicích

Pictures
Map
Street View
18000 Prague, U Průhonu 1516/32, 170 00 Praha 7-Holešovice

Office Rental Fee (m2 / month + VAT):

200  -  220 €

Available Office Space:

70 m2

Min. Office Space for Rent: 70 m2

Spatial Data
Office Building Category: A category
Building Status: Exist
Office Space in Total: 70 m2
Min. Office Space for Rent : 70 m2
Available Office Space: 70 m2
Add-on Factor: 50 %
Occupancy Rate: 0%
Financial Information
Office Rental Fee : 200  -  220 €/m2/month + VAT
Min. Rental Period: 3 month
Financial Guarantee: 1 month
Rent Calculator »
Parking
Type of Parking Spaces Parking Fee
Pracovní místa v zelené ulici v Holešovicích! Nabízíme plně vybavené a útulné kanceláře v dynamické čtvrti Holešovice.

K dispozici jsou:
1 kancelář – pro 3-5 osob (3 místa nabízíme k pronájmu)
1 zasedací místnost
Sdílené prostory s Timarr – kuchyňka, zasedací místnost, toalety
Recepce v budově
Po domluvě k dispozici tiskárna a plotter.

Skvělá dostupnost MHD, výborná občanská vybavenost.
Všechny prostory jsou vybavené a připravené k okamžitému využití. Součástí nájmu je internet, pravidelný úklid a občerstvení (káva, čaj). Všechny služby a energie jsou zahrnuty v ceně – neplatíte nic navíc.

Jaké prostory jsou k dispozici
K pronájmu jsou 3 pracovní místa ve sdílených prostorách. Timarr kanceláře využívá velmi málo - cca jednou každých 14 dní.
Zasedací místnosti a telefonní budky
1 zasedací místnost, kapacita 8-10 lidí

Cena
5500 Kč + DPH / místo / měsíc

Nájemní podmínky
Minimální doba pronájmu: 3 měsíce

Parking
Dostupný v okolních ulicích

Přístup
24/7

O firmě, která kanceláře nabízí: Timarr je architektonické studio zaměřené na moderní dřevěné stavby většího měřítka. Poskytujeme komplexní řešení od konzultací a studie proveditelnosti, přes projektový management až po navrhování a technický dohled nad výrobou a montáží. Naše práce spojuje technické know-how s důrazem na udržitelnost a ukazuje, jak lze posouvat možnosti dřevěné architektury v Česku i v zahraničí.
  • Bank
  • Bar
  • Cafe
  • Canteen
  • Cashpoint (ATM)
  • Commercial Area
  • Conference center
  • Fitness
  • Flower Shop
  • Hotel
  • Kindergarten
  • Parking for guests
  • Pharmacy
  • Retail area
  • Showroom
  • Supermarket
  • Wellness & Spa
  • Wine shop
  • Public Parking
  • Shop
Windows
  • Openable windows
Building provided services
  • Lift maintenance
  • Real estate administration and management
  • 24-hour security
  • Cleaning windows on the outside
  • Gardening services
  • Snow removal
  • Security
  • Fully equipped kitchen annexes
  • Reception desk
  • Accessibility for disabled people

Quick Request

Request an offer from the selected offices. Click on the icon to add more offices.

Selected Offices:
No offices selected.
(m2) (m2)

Officebuilding Filter

Rent (€/m2/month)

-

Office Space (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Number of workstations

Recommended Office Buildings

Cookie settings icon

Your choice regarding cookies on this site

We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.